שאלון ללקוחות חדשים

ראשי >שאלון ללקוחות חדשים
שלום רב לכם!
תודה שבחרתם בנו כמאלפים של הכלב/ה שלכם.

*נא למלא אך ורק מהמחשב. הטופס לא נקלט דרך הסלולרי*.
תודה על ההבנה.

 
כמה מילים על השאלון.
השאלון עוזר לנו להתכונן למפגש הראשון בצורה הטובה ביותר וחוסך זמן יקר בשאלות ומקדם אותנו מהר יותר לחלק המעשי במפגש.
במידה והשאלון מולא כראוי נוכל להתמקד טוב יותר בהדרכה עניינית בנוגע לבעיות שבגללן פניתם אליינו. לכן, אנחנו ממליצים לכם למלא אותו ברצינות ולפרט כמה שאפשר מבחינתכם בשאלות הפתוחות.
 
חשוב לנו לציין, כי הסטוריית הכלב, במידה וידועה, חשובה מאוד ותורמת לעיתים רבות להבנת שורש הבעיה והצעת דרכי טיפול אפקטיביים עבורכם.
לאחר מילוי השאלון ישלח אליכם מייל חוזר עם פרטים נוספים ותזכורות וכן מדיניות שחשוב לקרוא.

לפני שאתם ממלאים את השאלון חשוב מאוד שתבלטו את חוסם הפרסומות AdBlock וכל דבר אחר שחוסם רקב אתר הזה אחרת השאלון לא ישלח אלינו. אין פרסומות באתר אז אין לכם מה לדאוג :)
 
 מה חשוב להכין למפגש הראשון? -
1. צ'ופרים שהכלב ממש ממש אוהב (פסטרמה, נקניקיות, עוף, גבנ"צ, סופר לקר, ביל ג'ק ועוד).
2. להוציא את הכלב לצרכים בלבד ולסיבוב של 10-15 דקות.
3. במידה והכלב עלול לנשוך אותנו אנא קישרו אותו ברצועה על מנת להימנע מחווייה לא נעימה מאיתנו כבר במפגש הראשון. אם הכלב מורגל למחסום כראוי אנא הלבישו עליו ואם הוא יהיה רגוע נסיר אותו במהלך השיעור.
4. הכינו כל מידע רלוונטי עבורינו לייעוץ/איבחון (כגון, צילומי וידאו לכלבים הסובלים מחרדה).
5.  במידה והכלב נוטל תרופות וודאו כי יש לכם את השם ומי הוטרינר המטפל.
6. במידה ולא תוכלו לקיים את השיעור יש להודיע 24 שעות לפני אחרת נאלץ לחייב כשיעור רגיל (ואנחנו לא אוהבים לחייב על שיעור שלא עשינו).
 
נשמח לענות לכם על כל שאלה :-)
 
נתראה בקרוב!
 
 כוכבית מסמנת שדות חובה!
 

 
 
סמנו התנהגויות המאפיינות את הכלב שלכם: